Odczyt z liczników można podać za pośrednictwem:
Wystarczy wysłać na nr 799 599 503 wiadomość o następującej treści:
numer punktu poboru (ewentualnie nr nabywcy); odczyt wodomierza głównego; odczyt podlicznika (w przypadku jego braku wystarczy odczyt wodomierza głównego)
Przykład poprawnie wysłanego SMS z odczytem dla Klienta o nr punku poboru 30159-1 i wskazaniu wodomierza głównego 234m3:
Po połączeniu z numerem 22 750 23 20 w dowolnym momencie należy wcisnąć ‘1’ na klawiaturze telefonu. Następnie wprowadzić na klawiaturze telefonu nr klienta (ID Nabywcy) i wcisnąć ‘#’, wprowadzić stan licznika głównego i wcisnąć ‘#’. Jeżeli posiadają Państwo podlicznik, należy wcisnąć 1, wprowadzić stan podlicznika i zatwierdzić ‘#’.
Wszelkich wskazówek w celu prawidłowego zgłoszenia odczytu krok po kroku udzieli Państwu asystentka głosowa.
GODZINY PRACY BIURA OBSŁUGI KLIENTA W DNIU 27.12.2024 r.
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, iż w dniu 27.12.2024 r. (piątek) Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne. W przypadku wystąpienia awarii na sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej pozostajemy do Państwa dyspozycji pod całodobowym numerem pogotowia Za utrudnienia przepraszamy. |
z obszaru Miasta i Gminy Piaseczno: Julianów; Józefosław; Chylice; Chyliczki; Siedliska; Jastrzębie; Żabieniec; Żabieniec IRS; Pólko PGR oraz północna część miasta Piaseczno (od granicy z Warszawą do ul. Okulickiego)
Informujemy, iż wnioski składane przez Inwestorów i Developerów w zakresie:
|