Odczyt z liczników można podać za pośrednictwem:
Wystarczy wysłać na nr 799 599 503 wiadomość o następującej treści:
numer punktu poboru (ewentualnie nr nabywcy); odczyt wodomierza głównego; odczyt podlicznika (w przypadku jego braku wystarczy odczyt wodomierza głównego)
Przykład poprawnie wysłanego SMS z odczytem dla Klienta o nr punku poboru 30159-1 i wskazaniu wodomierza głównego 234m3:
Po połączeniu z numerem 22 750 23 20 w dowolnym momencie należy wcisnąć ‘1’ na klawiaturze telefonu. Następnie wprowadzić na klawiaturze telefonu nr klienta (ID Nabywcy) i wcisnąć ‘#’, wprowadzić stan licznika głównego i wcisnąć ‘#’. Jeżeli posiadają Państwo podlicznik, należy wcisnąć 1, wprowadzić stan podlicznika i zatwierdzić ‘#’.
Wszelkich wskazówek w celu prawidłowego zgłoszenia odczytu krok po kroku udzieli Państwu asystentka głosowa.
Szanowni Państwo,Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Piasecznie Sp. z o.o. informuje, że z dniem 17 kwietnia 2025 r. zmianie ulegają indywidualne numery kont bankowych Odbiorców do realizacji płatności z tytułu usług w zakresie dostawy wody, odbioru ścieków oraz usług dodatkowych.Prosimy o regulowanie płatności na nowy numer rachunku, prowadzony w Santander Bank Polska SA zgodnie z informacjami wskazanymi na fakturze.Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za utrudnienia.
|
![]() |