Internetowe Biuro Obsługi Klienta
iBOK to niezwykle pomocne i przydatne narzędzie, które pozwala zaoszczędzić czas i pieniądze. Dzięki niemu można uzyskać najważniejsze informacje dotyczące płatności i wystawionych faktur, podać aktualny stan wodomierza czy zgłosić reklamację o dowolnej porze z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu.
Szanowni Państwo,Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Piasecznie Sp. z o.o. informuje, że z dniem 17 kwietnia 2025 r. zmianie ulegają indywidualne numery kont bankowych Odbiorców do realizacji płatności z tytułu usług w zakresie dostawy wody, odbioru ścieków oraz usług dodatkowych.Prosimy o regulowanie płatności na nowy numer rachunku, prowadzony w Santander Bank Polska SA zgodnie z informacjami wskazanymi na fakturze.Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za utrudnienia.
|
![]() |