W swojej bieżącej działalności dbamy o wysoki poziom usług i satysfakcję naszych Klientów.
Sprawny i wygodny system rozliczeń, proste procedury przyłączeń do sieci, skuteczne oraz szybkie usuwanie awarii, modernizacja procesów technologicznych, doskonalenie systemu zarządzania jakością i środowiskiem, wdrażanie najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych – to nasze zadania priorytetowe, które konsekwentnie realizujemy. A wszystko dzięki odpowiedniemu modelowi zarządzania, działaniom wysoko wykwalifikowanej kadry oraz zapewnieniu odpowiednich zasobów finansowych.
Tym samym dążymy do osiągnięcia statusu wzorcowego przedsiębiorstwa wodociągowo – kanalizacyjnego!
Szanowni Państwo,Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w Piasecznie Sp. z o.o. informuje, że z dniem 17 kwietnia 2025 r. zmianie ulegają indywidualne numery kont bankowych Odbiorców do realizacji płatności z tytułu usług w zakresie dostawy wody, odbioru ścieków oraz usług dodatkowych.Prosimy o regulowanie płatności na nowy numer rachunku, prowadzony w Santander Bank Polska SA zgodnie z informacjami wskazanymi na fakturze.Prosimy o wyrozumiałość i przepraszamy za utrudnienia.
|
![]() |