W swojej bieżącej działalności dbamy o wysoki poziom usług i satysfakcję naszych Klientów.
Sprawny i wygodny system rozliczeń, proste procedury przyłączeń do sieci, skuteczne oraz szybkie usuwanie awarii, modernizacja procesów technologicznych, doskonalenie systemu zarządzania jakością i środowiskiem, wdrażanie najnowocześniejszych rozwiązań informatycznych – to nasze zadania priorytetowe, które konsekwentnie realizujemy. A wszystko dzięki odpowiedniemu modelowi zarządzania, działaniom wysoko wykwalifikowanej kadry oraz zapewnieniu odpowiednich zasobów finansowych.
Tym samym dążymy do osiągnięcia statusu wzorcowego przedsiębiorstwa wodociągowo – kanalizacyjnego!
GODZINY PRACY BIURA OBSŁUGI KLIENTA W DNIU 27.12.2024 r.
Szanowni Państwo, Uprzejmie informujemy, iż w dniu 27.12.2024 r. (piątek) Biuro Obsługi Klienta będzie nieczynne. W przypadku wystąpienia awarii na sieci wodociągowej lub kanalizacyjnej pozostajemy do Państwa dyspozycji pod całodobowym numerem pogotowia Za utrudnienia przepraszamy. |
z obszaru Miasta i Gminy Piaseczno: Julianów; Józefosław; Chylice; Chyliczki; Siedliska; Jastrzębie; Żabieniec; Żabieniec IRS; Pólko PGR oraz północna część miasta Piaseczno (od granicy z Warszawą do ul. Okulickiego)
Informujemy, iż wnioski składane przez Inwestorów i Developerów w zakresie:
|